HTML

macskaszemu

"Az emberek gyakran kérdezik, miért írok olyan durva dolgokat. Azt szoktam erre felelni: "Nekem gyermek-szívem van - az íróasztalomon tartom egy befőttesüvegben."

2013.05.02. 07:57 :: macskaszemu

amúgy nyilván azért szenvedek (koreai-japán fiú sorozatokkal) mert nincs itt kristóf, meg mert lesérültem.
ennyit a komplett faszaságról (komplett faszfejségrűl). nem merek elmenni orvoshoz sem, mert én az a típusú hipochonder vagyok, aki annyira hipochonder, hogy sosem meri properly gyógyíttatni magát, ki ne derüljön, hogy valóban valami baja van. de azért. jótanács.
ha (fogadásból)(igen, szoktam fogadni magammal) már 11edik napja több mint másfél órát/több mint 15 kmt edzetek (mmint per nap, nyilván), és elkezd GECCIRE fájni (van olyan, h az embernek a túledzéstől megreped a csípője? érzésre igen. mondjuk elég mindegy, mert úgysem megyek el orvoshoz, salala), szóval akkor a fájás nem annak a jele, hogy gyenge a lelkierő és el kell menni futni csakazértis. a tizenkettedik napon is.

tökre nem. tökre.

tumblr_meiinw9BZe1rmcsqeo1_500.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macskaszemu.blog.hu/api/trackback/id/tr515260833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása