HTML

macskaszemu

"Az emberek gyakran kérdezik, miért írok olyan durva dolgokat. Azt szoktam erre felelni: "Nekem gyermek-szívem van - az íróasztalomon tartom egy befőttesüvegben."

2013.06.24. 09:56 :: macskaszemu

valamit gecire kezdeni kéne ezzel az inszomniával. vsz. kisütöttem a nyúltagyam, túl gyorsan váltok egyik munkáról a másikra. ma éjjel (éjjel! haha) megnéztem, 5.28kor kapcsoltam ki a gépemet, bár legalább utána bizonyíthatóan sikerült aludnom egy kicsit. nem lesz ez így jó, a végén úgy járok mint michael jackson. vagy mint al pacino abban a filmben bár ez nem alaszka. v nemtom. fáradt vagyok és megint számolom a napokat h mióta nem dugtam (már elnézést) és asszem nem lesz ezt egyszerű megoldani 2ától és ettől még jobban elszomorodok. az életem, amit egyébként szeretek, most mintha annyi különböző és egymásnak annyira gyökeresen ellent mondó eseménnyel lenne tele, hogy néha az az érzés fog el, hogy nem is egy élet, hanem legalább három, és hogy én egy negyedik lehetek, aki vagy vmi durva szeren pörög, vagy hülyét álmodik, esetleg én magam vagyok egy digitálisan generált multidimenziós kísérlet egyenletekre bontható mátrixa.

nem megy ki a fejemből egy daltöredék amit még alig ismer valaki és emiatt bizarr időutazónak érzem magam.

erre a helyre gondolok. arra gondolok. h leszállok a buszról és körülnézek, de még először. nárciszok a mezőn.

temple.jpg

egy nagyon szép fiúra gondolok akit kiröhögtem amikor meg akarta mondani a nevét.

arra gondolok hogy

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macskaszemu.blog.hu/api/trackback/id/tr425375389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása