HTML

macskaszemu

"Az emberek gyakran kérdezik, miért írok olyan durva dolgokat. Azt szoktam erre felelni: "Nekem gyermek-szívem van - az íróasztalomon tartom egy befőttesüvegben."

2013.06.28. 10:50 :: macskaszemu

aztálmodtamhogy egy repülőtérről checkolok ki kristóffal, és végigmegyünk ilyen gyorsjárdákon, keresztül különböző fém kapukon stb de tudom, h ha visszafordulnánk akkor minden olyan csapdává változna mint egy különösen kreatív indiana jones filmben (savval teletöltött orgonasíp alakú fémcsövek, és egyéb finomságok, álmaimban nagyon plasztikus vagyok ha kínzásról van szó) de persze csak visszafordultam, mert eszembe jutott, hogy mögöttünk jön a Szerelmem(!!!wtf9 aki Vámpír titokban (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wat the fucking fuck) és hogy ha nem lehetek mellette akkor a szívem megszakad estébé és keresztül kell őt is hozni a reptéren.

szóval kanyarogtam visszafelé, toltam magam előtt kristófot a kis reptéri kocsin, és akkor egyszer csak így megálltam egy magas hangárszerű épületben ami tele volt összevissza dobált, poros bőröndökkel és csomagokkal, és ránéztem magamra (néha ketten vagyok az álmomban, egy cselekvő és egy szemlélő) és azt mondtam, hogy te anna, mégis ér ez neked ennyit?de komolyan.

ja hát nem, igazad van. oldja meg egyedül a problémáit.

és aztán visszafordultunk és újra keresztülhaladtunk a reptéren.

mondtam már, hogy álmomban elviselhetetlenül didaktikus vagyok, viszont elég nyersen megmondom magamnak a tutit?

úh. nem szívfájdítás lesz hanem lemondom és elmegyek helyette és megnézem a world war zét. nincs időm a hülyeségre. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macskaszemu.blog.hu/api/trackback/id/tr415381769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása