HTML

macskaszemu

"Az emberek gyakran kérdezik, miért írok olyan durva dolgokat. Azt szoktam erre felelni: "Nekem gyermek-szívem van - az íróasztalomon tartom egy befőttesüvegben."

2013.12.13. 16:18 :: macskaszemu

  • me:

    ezt hallgasd még meg aztán tényleg eszek

    a gyereknek kulturális napja van a suliban

    vagyis mindenki visz valamit ami az ő kutlurájára jelemző

    nyilván van egy kisfiú akinek osztrák a mamája meg egy lengyel fiú meg mi szóval mi vagyunk az egzotikum

    szóval kerestem egy képet petőfiről meg a nemzeti dalt angolul és kinyomtattam és bevittem

    fekete fehérben

    BAZMEG

    ezt teszi velem a küülföld

    hahaha

    nemzeti dal és petőfi

  • avoros:
    istenem. hát ennyi vagyunk? NEMZETI DAL! pfff

  • me:

    TUUDOM

    LARAJZOLTAM A LOBOGOT IS

    bocs caps lock

    es

    ezt fifyeld

    el is magyaraztam

    red

    like our blood

    white

    like our innocent souls

    (ez mekkora)

    green

    like our beautiful fields

    vsz kurvára nem ezt jelenti de ki nem szrja le

    előjött belőlem a hobbinacionalista ugynézki

  • avoros:

    :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

    baszdmeg. mekkora egy jobbikos szar vagy

    :)))

  • me:

    az innocent souls bazdmeg
  • avoros:

    ez kész

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macskaszemu.blog.hu/api/trackback/id/tr965689850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása