HTML

macskaszemu

"Az emberek gyakran kérdezik, miért írok olyan durva dolgokat. Azt szoktam erre felelni: "Nekem gyermek-szívem van - az íróasztalomon tartom egy befőttesüvegben."

pure

2013.12.16. 21:11 :: macskaszemu

nagyon tetszett a skins hetedik évadából a pure, mert imádom cassiet (bár lécci csak egyszer, egyetlenegyszer mondta volna hogy

vagy fantastic, really, de sajnos egyszer sem fordult elő. aztán végül így utólag be kell ismernem, hogy

a, a történet egyáltalán nem volt olyan hűha

b, csak cassie karaktere volt elég erős, pedig a sinsben pont az a jó, hogy az erős karakterek támogaatják egymást

c, tulajdonképpen egyáltalán nem volt benne semmi skinses

d, egyébként pedig bassza meg az író, most komolyan, egy olyan érdekes, őrült és összetett karaktert, mint cassie, annyivel intéz el, hogy elmegy modellnek? cassie? 

áh.

azért jól elvoltam két óráig, de inkább néztem volna az 1-2 évadot helyette

(effybe is belenéztem, de idegesített, mint mindig, miatta biztos nem nézek végig két teljes epizódot)

szóval nem vagyok túl lelkes. ági, ha azt mondod, az utolsó két részben látszik cook f hasa, akkor esetleg vetek rá egy pillantást de egyébként blöeh.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://macskaszemu.blog.hu/api/trackback/id/tr585695659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

avörös 2013.12.18. 21:19:40

az effy-s rész olyan gyönyörűen van fényképezve, meg már csak a ruhák miatt komolyan megéri végignézni. meg a zanéje is annak a legjobb. a cookos kicsit drámai lett, az egyszerűen tényleg lezár mindent, ami skins. a cassie-s volt a leggyengébb. de érted, ezek a skins részek, pont azért jók, mert velünk nőttek föl. csak gondolj bele. ugyanaz történt velünk, mint velük. semmi. vége a buliknak, felnőttek így vagy úgy. minden ugyanúgy szar, vannak dolgok, amiket okosabban csinálnak, vannak amiket még jobban elbasznak. senki nem él a múltban. nem ezt vártam, mert ugye sknis, de ez olyan második kamaszkoros skins. nekem betalált. vagy csak nagyon kivoltam. nézd meg. csak ne várj tőle sokat és pont elég lesz
süti beállítások módosítása