HTML

macskaszemu

"Az emberek gyakran kérdezik, miért írok olyan durva dolgokat. Azt szoktam erre felelni: "Nekem gyermek-szívem van - az íróasztalomon tartom egy befőttesüvegben."

2013.12.25. 00:56 :: macskaszemu

minden oké amúgy, csak bizarr. szomorú vagyok és elégedett és éhes és jóllakott. fel akarom fedezni az egész világot, de a világ túl nagy ahhoz, hogy felfedezzem, meg akarok szeretni minden embert, de túl lassan szeretek, felelősséget akarok érezni, de felhőtlen akarok lenni, élni és írni akarok egyszerre, de ez kábé lehetetlen. nem akarok túl sok kísértetet, de szeretem, hogy körülöttem vannak a halottak. boldog karácsonyt. a karácsony nem jelent semmit. a karácsony azt jelenti, hogy vettem egy százhúsz eurós cipőt negyven euróért meglepiből, hogy megcsókoltam egy utcazenészt dublinban, hogy zárva volt a nemzeti galéria (ahol meg akartam nézni ezt a képet), és hogy megvettem a gyerekemnek nagyjából mindent, amire rákívánt az utóbbi egy hónapban. ennyi. boldog karácsonyt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macskaszemu.blog.hu/api/trackback/id/tr275641252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása