HTML

macskaszemu

"Az emberek gyakran kérdezik, miért írok olyan durva dolgokat. Azt szoktam erre felelni: "Nekem gyermek-szívem van - az íróasztalomon tartom egy befőttesüvegben."

breathing is boring

2014.01.03. 12:13 :: macskaszemu

annyira unatkozom, amennyire csak egy enyhén bipoláris valaki tud unatkozni. egy nagy lyuk vagyok, egy nagy üresség vagyok, megnyitottam két szövegfájlt és bután szemezek velük. annyira nincs bennem semmi, hogy most mindjárt lemegyek futni egy kurva nagyot a szikrázó napsütésbe, hogy ha már más nem is (pölö öröm, ööö tettvágy) akkor legalább egy kis endorfin meg adrenalin meg az egyebek legyenek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macskaszemu.blog.hu/api/trackback/id/tr755725548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása