HTML

macskaszemu

"Az emberek gyakran kérdezik, miért írok olyan durva dolgokat. Azt szoktam erre felelni: "Nekem gyermek-szívem van - az íróasztalomon tartom egy befőttesüvegben."

2013.02.14. 22:29 :: macskaszemu

most ez nem ilyen nyígás, vagy ilyesmi (de. hahahah) de hogyan legyek kevésbé mániásdepressziós és bizonytalan, amikor nincs, aki kiegyensúlyozza az érzelmi hullámzásomat?

költői kérdés 1.))

mikor fogok én megint találni valakit, aki hajlandó engem kiegyensúlyozni?

költői kérdés 2.))

mikor fogok én megint találni valakit, akinek hajlandó vagyok megengedni, hogy hajlandó legyen engem kiegyensúlyozni?

költői... áh bazmeg.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macskaszemu.blog.hu/api/trackback/id/tr855081130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása