HTML

macskaszemu

"Az emberek gyakran kérdezik, miért írok olyan durva dolgokat. Azt szoktam erre felelni: "Nekem gyermek-szívem van - az íróasztalomon tartom egy befőttesüvegben."

2014.03.09. 20:18 :: macskaszemu

na persze ha eddig nem voltam megfázva, akkor ma reggelre igen, ugyanis nyilván gecire fel kellett nekem is másznom a hegy tetejére szombaton, ahol a napfényes tavaszból az utolsó kétszáz méterre írorkános tél lett bazmeg, esővel meg köddel, konkrétan így besétáltunk a felhőbe és megfagytunk, de persze h nekem kellett elöl ugrálnom, mert mindenben én vagyok a legjobb ugye, aztán úgy keltem fel h nem éreztem szagokat, amire az lett a rendkívül zseniális megoldásom, h miután kidühöngtem magam, inhaláltam teafaolajjal, meg minden szar, főztem egy köcsög "teát" bájitalt kb egy -egy marékkal véve a következőkből: borsmenta, kakukkfű, kamilla, gyömbér, chili, mert ugye ez mind jó a megfázás ellen, a vége pedig egy olyan ital lett, amit így konkrétan ha beleöntenék a lefolyóba akkor kimarná a csövet szóval majdnem mindet megittam, amit meg nem azzal megkínáltam a barátomat hahaha

egyébként furcsa stockholmszindróma, de az utolsó csésze már tök ízlett :(((((

 

ja meg a végén persze elmentem futni de csak egy tizest, és ezzel ki is izzadtam a betegséget teljesen.

olyan vagyok ezzel a futással, mint a jehovatanúi bazmeg.

meg vagy fázva? menj el futni. másnapos vagy? menj el futni. szomorú vagy? menj el futni. endorfint akarsz de nincs kedved szexelni? menj el futni. izomlázad van? menj el futni. rákos vagy? menj el futni.

 

bocs srácok de a futás MINDENRE JÓ

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macskaszemu.blog.hu/api/trackback/id/tr965851752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása