HTML

macskaszemu

"Az emberek gyakran kérdezik, miért írok olyan durva dolgokat. Azt szoktam erre felelni: "Nekem gyermek-szívem van - az íróasztalomon tartom egy befőttesüvegben."

2014.03.04. 16:15 :: macskaszemu

most tökre eszembe jutott, amikor x évvel ezelőtt a vörös kitalálta, hogy bazmeg csináljunk "vacsoracsatát" hármasban vele meg a schellerrel, ami a következőképpen festett: miután egy napig főztem, és tisztára nyaltam a lakást, már tök idegben vártam őket, erre a két ági betipegett az ajtón egy fényképezőgéppel, megvendégeltették magukat, miközben persze végigfotózták az egészet, becsíptek egy kicsit irgalmatlanul bekúrtak, és szellemes megjegyzésekkel fűszerezték az estét, ami főként arra vonatkozott, hogy ők majd hogyan fogják másként, és sokkal jobban kivitelezni az egészet,

 

és tudjátok mi a legjobb? azóta is arra várok, hogy végre az ő vacsorájuk következzen. vsz. balekadót kéne fizetnem.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://macskaszemu.blog.hu/api/trackback/id/tr545843189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

avörös 2014.03.05. 09:44:56

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

hagymalany 2014.03.06. 07:23:54

én tutira jól laktam, éreztem magam
süti beállítások módosítása