HTML

macskaszemu

"Az emberek gyakran kérdezik, miért írok olyan durva dolgokat. Azt szoktam erre felelni: "Nekem gyermek-szívem van - az íróasztalomon tartom egy befőttesüvegben."

88

2013.05.28. 08:14 :: macskaszemu

most eszembe jutott amikor kísértem a frontembert meg a menedzsert a backstageből a viprészbe (igen minden egyes kibaszott szót külön öröm volt leírni) na mindegy ebből az a lényeg h sétálok a frontember mellett így hátul titokban h ne vegyék észre és akkor odaficcen egy lány h úristen úristen ÚRISTEN adjál nekem autogrammot, mire ő: de nincs nálam toll, mire a lány izomból: DE HÁT OLYAN KIBASZOTT SZAR AZ ÉLETEM.

ennyi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macskaszemu.blog.hu/api/trackback/id/tr355322904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása