HTML

macskaszemu

"Az emberek gyakran kérdezik, miért írok olyan durva dolgokat. Azt szoktam erre felelni: "Nekem gyermek-szívem van - az íróasztalomon tartom egy befőttesüvegben."

2013.06.22. 23:09 :: macskaszemu

elég fun bestseller thrillert fordítani. de.

a.

a jóuisten áldja meg az Írónőt, tényleg nincs nagyobb parám, mint futás közben hullát találni, erre kapok egy szöveget, ahol a csaj a reggeli futás közben kikap egyet. megfojtva, összeverve, körmök letépve, meg minden. whhoahh. azóta az edzéseim érdekes hangulatban telnek, de az időm, legalább, jelentősen javult. köszönöm kedves univerzum h gondoskodtál rólam és direkt szarrá ment a csípőm, és most csak biciklizni tudok a ligetben. megvan az a jelenet a pendragon legendából, amikor drótot feszítenek az automobil elé? ilyeneken fantáziálok.

b.

meg úgy egyáltalán. hozzám szól valaki, megszólal a telefon, vagy becsengetnek, és összerezzenek. legalább három poharat törtem el a múlt héten így. mi lesz a tervezett, hardcore irodalmi nagyregényem bizonyos, gyilkosos részeivel? #koltoikerdesvolt

totál ki fogok készülni, szólok előre. bár mikor nem. én még a ya adventureön is kikészültem. (mert ölnöm kell)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macskaszemu.blog.hu/api/trackback/id/tr295373910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása