HTML

macskaszemu

"Az emberek gyakran kérdezik, miért írok olyan durva dolgokat. Azt szoktam erre felelni: "Nekem gyermek-szívem van - az íróasztalomon tartom egy befőttesüvegben."

egyetleneim, egyetleneim

2013.11.21. 22:00 :: macskaszemu

kellett nekem ilyen nagy faba vagnom a fejszemet. meg annal is nehezebb elkezdeni megirni ezt a regenyt,m mint kitalani egy teljesalternativ jovokepet, pedig amugy mar megirtam belole ketszazezer karaktert. de meg mindig nem kezdtem el. aaaaaaaa

egyetleneim. ez a rengeteg nem megfeleloen uzemelo sziv

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macskaszemu.blog.hu/api/trackback/id/tr15648621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása