HTML

macskaszemu

"Az emberek gyakran kérdezik, miért írok olyan durva dolgokat. Azt szoktam erre felelni: "Nekem gyermek-szívem van - az íróasztalomon tartom egy befőttesüvegben."

2014.02.26. 08:42 :: macskaszemu

azért az mekkora már, hogy ha megbeszélsz egy címre találkozót, akkor fogod magad és lecsekkolod a google street viewban. awesome. én emlékszem, amikor még az első szerelmemmel az első lakásunkat kerestük budapesten, az úgy nézett ki, hogy elmentünk és vettünk expresszt az ÚJSÁGOSNÁL, úgy értem PAPÍRON és utána bekarikáztuk a lakáshirdetéseket és végighivogattuk őket.

a tény, hogy úgy érzem, ez nem is történt olyan régen, vsz megint arra utal, h öreg vagyok, mint a szar.

 

:DD

Szólj hozzá!

Címkék: kozelaharminchoz

A bejegyzés trackback címe:

https://macskaszemu.blog.hu/api/trackback/id/tr515833327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása