HTML

macskaszemu

"Az emberek gyakran kérdezik, miért írok olyan durva dolgokat. Azt szoktam erre felelni: "Nekem gyermek-szívem van - az íróasztalomon tartom egy befőttesüvegben."

2014.02.22. 20:37 :: macskaszemu

egyebkent meg megprobalom vegigmazsolazgatni az origos filmkritikusok ilyen olyan kedvenc filmes toplistait, amiert aldja meg oket a joisten ezerszer, ugy ahogy csak szeretik, es megneztem a read my lips cimu francia filmet, es meg kell mondanom, hogy en meg ilyen (konkretan amugy szex nelkuli de) szexi filmet eletemben nem lattam, geci jo, kurva gyonyoru, kurva nagy, mindenesetul jofilmes jo film, a vagas, az alakitasok, a kurvajo kurva kepek, es hat bevallom tobbszor le kellett allitanom a filmet, mert ellenallhatatlan vagyat ereztem, hogy felallljak, levegyem a bugyimat es elkuldjem postan vincent casselnek, mert ugye tudjuk, mostanaban ujra egyedulallo.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macskaszemu.blog.hu/api/trackback/id/tr35827386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása